2011. december 25., vasárnap

Kövirózsa szett - Houseleek set


Egyik kedvenc gyöngyösömnél bukkantam ezekre a zöld nyelvecske alakú különleges gyöngyökre. (Na jó vettem még pár fajtát nem csak ezt,  pirosat, feketét, kiwit, meg barnásat is, pedig tök másért ugrottam be a boltba!)

Mikor hazaértem az új szerzeményekkel, csak forgattam, nézegettem, nemigazán tudtam mit kezdeni velük.

A neten láttam már belőlük készült dolgokat, de nem volt kedvem keresgélni, keresőszavak sem jutottak eszembe, meg másolni sem szeretek, gondoltam nekiugrok, olyan lesz ami lesz alapon.

Szerencsémre a zöld a kedvenc színem, ez az árnyalat, meg külön favorit, szóval összeválogattam egy pár hozzáillő teklát, meg egyebeket és nekiláttam a fűzögetésnek.

Elsőre ez sikerült. kombináltam némi festett kagylóval és bronz szerelékekkel.
A neve is hamar meglett, s mivel engem a kövirózsára emlékeztet, róla neveztem el.




Ezt a fülit kreáltam hozzá.


Külön tetszik, hogy az egész szinte életre kel viselés közben. A fülbevaló és a nyaklánc is csilingel a rájuk aggatott kagylóktól! :-))

4 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...