2011. július 26., kedd

"Valami Amerika"

No nem a közkedvelt slágert szeretném most népszerűsíteni, hanem egy kedves követőm blogját.
Mandy Amerikából ma csatlakozott a blogomhoz. Természetesen meglátogattam és rögtön egy kedves meglepetést is találtam nála, elkészítette a "Rozetta" medálomat a magyar leírás alapján.

Nem volt könnyű dolga, mivel bonyolult nyelv a magyar így a fordító is csak küszködik vele, de szerencsére a fotókat követve eljutott a végére és gyönyörű medált készített, amire én magam is nagyon büszke vagyok.

Mandy blogját egy könyv inspirálja: 365: Make Something Everyday





Elhatározta, hogy minden nap gyakorolja a gyöngyfűzést, hogy növelje a kreativitását, a kitartását és kötődését valamihez, noha a gyöngyözést csak pár hónapja kezdte.


Az én mintám a 195. nap termése, gratulálok Mandynek a kitartásért és a gyönyörű kivitelezésért!
További sok sikert és örömet kívánok az ékszerkészítéshez! Hajrá Mandy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...