2011. március 21., hétfő

Szilvike csikóhal medálja - Wired seahorse pendant

Néhány dolgot le kell szögeznem.


1. Ez nem egy drótékszeres oldal (a látszat csal)
2. Nem szeretek utánozni senkit.
3. Ezüstöt egyszerűen képtelenség olcsó géppel fotózni. (ez van)

Magyarázatok:
1. Az utóbbi időben főleg drótos óhajok érkeztek hozzám. Ez nem baj, legalább én sem zazulok bele a gyöngyözésbe, ráadásul ezt a technikát is nagyon-nagyon szeretem csinálni. Tehát ezért az utóbbi néhány fémes bejegyzés.

2. Egy rokonnak nem lehet nemet mondani. Szilvike pár napja azt kérdezte: "Te tudsz olyat, hogy csikóhal drótból, ezüst színű és átlátszó gyöngyös, de nem baj ha a közepe is csak drót és......" 

Erre én becsuktam lelki szemeimet, megpróbáltam nem felidézni Kricsár és a többi nagyszerű alkotó hasonló munkáit, nehogy a másolás gyanúja rám vetüljön és elkezdtem tekergetni az ezüst színű drótot egy igazi csikóhal fotója alapján készült ceruza skiccet használva.

3. Gyöngyök és egyéb színes társaik még csak-csak, de az átlátszó üveg meg az ezüst egyszerűen kifog rajtam és a fényképezőgépemen. Ezt a képet össze-vissza effekteltem, hogy legalább művészi hatása legyen (ha már a képminőség gyatra) és közben sűrűn emlegettem magamban, hogy milyen jó lenne, ha ilyenkor Zoli előugrana a sarokból a szuper szerkójával és profin lefotózná a kacatjaimat.

2 megjegyzés:

  1. Halihó! Szerintem nagyon szép lett! Biztos örül majd neki a gazdája!

    A fotózásról: én is dolgozom ezüstözött dróttal, nekem is nagy problémát okozott.
    Pár aranyszabály, amit egy termékfotós mondott nekem:
    - sose használd a gépi vakut
    - a fényforrás és a tárgy közé tegyél pauszpapírt, vagy én néha egy genothermet használok, amit a forrasztásnál szétszedek és így nagyobbra hajtom.
    - használd a késleltető funkciót
    - amennyire tudod, rögzítsd a kamerát (férjem nevet, miket művelek, könyveket pakolok alá stb.)

    Még nekem is sokat kell erről tanulnom, gyakorolnom, de ezek határozottan segítettek!

    VálaszTörlés
  2. Ó ezeken már rég túl vagyok.
    Vaku nuku, fotósátor, 2 mp. késleltetés, fotóállvány.
    A többi tárgynál bejön, csak az ezüst és a víztiszta üveg babrál ki velem. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...