2011. március 29., kedd

"Fekete" gyöngyös drótmedál

Szilvike megkért, hogy a zöld gyöngyös drótmedál mintájára készítsek egyet feketében is. Ma végre nekiestem, ráadásul a határidő is a nyakamon, tehát összeválogattam a kellékeket, drótot, fogókat, gyöngyöt, mindent és a konyhában szépen elkészítettem a kért medált.

A lámpa jó erős, a kölkök sem zavarnak el, mint amikor a számítógépem előtt alkotok, szóval idilli nyugalom..... és ....kész.

Na mondom ez tök jó lett, párom is elismerően bólogat, még lefotózom, jó lesz az albumba, erre........jóóóóóóóóóóóó ég ez bordó.

Na ennyi, majd jó lesz nekem, Szilvinek meg majd csinálok másikat. Azért kíváncsi vagyok nappali fénynél mit mutat! Addig is egy kis trükkel megnézem milyen is lett volna ha...




2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett,bordón is, minden munkád nagyon szép, ötletes.
    További jó alkotást Szép Napot!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép bordón, de feketébe is nagyon szép és ellegáns :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...