2011. március 20., vasárnap

Drótozott pillangós szett - Wired butterfly set

Igazi bevállalós feladat volt ez a szett.

Egy korábbi rózsaszín pillangómat és az eddig egyetlen filigrán karkötőmet szerette meg Arya, ezüst-kékben megálmodva.

Az álom teljesülni látszik, s bár apró simítgatások még vannak, nem bírtam tovább, lefotóztam.

Kedvemre való lett a végeredmény, remélem Arya is szeretni fogja.

Van még egy drótos feladatom, amit be kell fejeznem, de utána pihenőt rendelek el magamnak, mert a jobb hüvelyk ujjam rendetlenkedni látszik.

Valami lájtosabb feladatra azért befogom, mert ötletem még van bőven.



2 megjegyzés:

  1. Ez valami nagyon gyönyörű!!! Bárcsak én is tudnék ilyet csinálni!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a különleges pillangós ékszert választottam arra, hogy egy pontot adjak az "egy jó szó" játékban. A többi ékszered is nagyon tetszik, de ez a pillangós a kedvencem! :)
    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...