2010. december 26., vasárnap

Drótozott üvegmedál - Wired glass pendant

Vásárfia ez az üveg csepp. Jártamban-keltemben szoktam efféle kincsekre lelni. Őt speciel a Ferenc-napi búcsún szereztem be, több társával együtt, csak eddig még nem nagyon tudtam velük mit kezdeni...

...de egyszer mindennek eljön az ideje.

Azt már az első pillanatban tudtam, hogy Őkelme ezüst foglalatot kap, csak éppen a technika nem volt elsőre egyértelmű.

Ma azonban ráakadtam egy jó kis drótos-befoglalós leírásra, amit lépésről-lépésre követve (és menet közben picit átalakítva) elkészítettem ezt az ékszert. Nekem nagyon tetszik, sőt a páromnak is (ritka pillanat), úgyhogy nyomban közzéteszem, hátha valaki szintén kedvet kap elfekvő üvegdarabjainak befoglalásához! :))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...