2009. november 15., vasárnap

Vörösréz drót karkötő / Wire bracelet














Annamari azt írta, hogy "egyszerűen csak vékony dróttal van összefogva mindenféle formájú vastag drót", erre én bedőltem Neki! :)

Ejha, - mondom - hát itt van vékony, meg vastag drótom is, mi az akadálya, hogy kipróbáljam!

Kipróbáltam, de (már elnézést) ez valami borzasztó nehéz munka. Az ujjaim kérgesre keményedtek, a derekam beállt, az eltöltött hosszú órákról már nem is beszélek, mire végül elkészült ez a kis suta darab.

Arra viszont jó volt ez a kalandozás hogy elismerjem a technika mestereinek szakmai tudását, türelmét és értékeljem azt a sok szép alkotást, ami a kezeik közül kerül ki.

Nem tudom, hogy nálam megmarad egyszeri félrelépésnek, vagy szerelemmé mélyül, majd meglátjuk...















6 megjegyzés:

  1. Látom, rákattantál te is a drótozásra:) És azt mondtam, hogy egyszerű, de azt nem, hogy gyors is:)
    A te drótos cuccaidban az tetszik igazán, hogy téged egyáltalán nem érdekelnek a klisék, hogy mit "kell" drótból csinálni, meg mit "szokás", hanem csinálod, ami jólesik. És nagyon jó dolgok sülnek ki ebből.
    És a karkötőd nevében kikérem magamnak, hogy suta lenne! Mindenesetre nekem nagyon tetszik, és még teljesen szabályos a tekerés is.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen!
    Keresem az új dolgokat, az anyagban rejlő lehetőségeket, próbálgatok ezt-azt.
    Ez a rézdrót nagyon klassz. Van rajta bevonat, amitől nem oxidálódik. A párom tekerte le valami trafóról még legény korában. Nem tegnap volt!

    VálaszTörlés
  3. Legszívesebben én is ilyen drótot használok, 20 évig biztosan nem változik meg (ennyi idős a legrégibb ékszerem):)

    VálaszTörlés
  4. Kb. én is 20 éve bütykölök, csak én a műanyag bevonatos drótokkal kísérletezgettem anno. Ezzel mostanság találkoztam csak.

    VálaszTörlés
  5. Suta?! Szerintem nagyon szép és igényes darab lett! :) Csak így tovább, nagyon tetszenek a munkáid! :)
    Üdv!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik, meghoztad a kedvemet ehhez a karkötőhöz. A héten ha kapok végre 0,8-as drótot akkor neki esek :-) gratulálok!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...