2009. október 6., kedd

Patchwork farmer férfi takaró / Jeans coverlet for men

Nálunk nagyon sok farmer nadrág kopik, bőséges alapanyagot szolgáltat az ilyen a takaróknak. Az ötlet bevallom nem a sajátom, páran előálltak már hasonló megoldásokkal,  íme az én verzióm, hátha valaki kedvet kap az elkészítéséhez.











 
Elkészítése:
A nadrágok ép részeit használtam fel, 20X20 cm-es négyzeteket szabtam ki belőlük, összesen 54 db-ot.

Színes vászonból 6 cm-es csíkokat vágtam. Először a négyzeteket hatosával 9 db. szalaggá varrtam úgy, hogy minden egyes négyzet közé került a vászoncsíkból, a négyzetek méretére, azaz 20 cm-es darabokra vágva.

 A 9 sávot ezután a hosszú oldaluk mentén összevarrtam, közéjük is 6 cm-es csíkos vászon került.

A végén csíkos keretbe foglaltam a munkát, a kész méretnek megfelelően elkészítettem a hátoldalt egyszínű kék pamutvászonból természetesen ez is kapott egy csíkos szegélyt.

Dupla vatelinnel béleltem és az anyagrétegeket piros gombokkal fogtam össze.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...