2009. augusztus 8., szombat

Csomózóverseny 2009 - A pályaművem

A verseny lezárult, a díjakat abszolút megérdemelten kapták a helyezettek, innen is gratulálok nekik!

Én ezzel a darabbal indultam és jutottam el a futottak még kategóriáig. Na de sebaj, a részvétel a fontos, számomra pedig élmény volt a verseny izgalma.

Mivel a kiírást felületesen olvastam el, egy hétig bíbelődtem egy karkötővel. Mikor már félig kész volt, még egyszer elolvastam, mit is kéne készíteni és rájöttem, hogy tévúton járok...

Újabb napokba telt, mire egy megfelelő, használatra alkalmas tárgyat találtam ki. Úgy gondoltam, hogy csomózott poháralátét nélkül nem élet az élet, ezért ezt készítettem.

Általában ötletszerűen csomózok, a kész mű vázlata a fejemben, a technika a kezemben, mintát soha nem rajzolok le, a kész mintákat olvasni sem tudom. Szóval csomózó analfabéta vagyok! :-))

Ezt az alkotást középről kezdtem, munka közben nagy segítségemre volt a kis segéd, amire rágombostűztem a készülő darabot és körbe körbe haladva alakítottam ki ezt a geometrikus mintát. Sok patchwork munkát készítettem, valószínű, hogy ennek hatása ül ki a kis poháralátétre is.

A legszélső barna szegőcsík után változtattam a technikán és sárga, valamint piros fonállal folyamatosan körbehaladva "beszegtem" a munkát úgy, hogy a sarkoknál beleszaporítottam, hogy szépen kifeküdjön.





















Remélem, hogy azért akad, akinek megtetszik ez az ötlet és kedvet kap hasonló hasznos tárgy készítéséhez.
Jó munkát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...