2009. augusztus 8., szombat

Ami a versenyből kimaradt - "scoubidou" karkötő

Már említettem, hogy a csomózóversenyre tévedésből karkötőt kezdtem készíteni.

Akkor abbamaradt ez az alkotás, de az elmúlt két hétben a szabim alatt sikerült befejezni.

Próbáltam valami egyedit, valami újat kitalálni, így született meg ez a csomózott "scoubidou" karkötő.

Hogy mennyire új, vagy egyedi, ezt rátok bízom én még nem láttam hasonlót csomózva, de biztatlak benneteket, cáfoljatok meg!

Várok egy pár napot, ha nem küldi senki a technika leírásának linkjét, akkor én közzéteszem a saját verziómat. ;-)

1 megjegyzés:

  1. Ez a karkötő álom! Nekem kicsit mexikói hangulata van az élénk, kontrasztos színek miatt. Nagyon eltaláltad, Ildi! Nem is baj, hogy nem olvastad elég alaposan a kiírást! ;)
    Hengeres csomózást már láttam valahol, nem pont ilyet, próbálkoztam is vele, de a siker elmaradt...
    Te kárpótoltál :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...