2009. április 30., csütörtök

Már megint egy korong / Disc pendant again

Mivel szert tettem némi kiváló minőségű alapanyagra, úgy döntöttem, hogy korong medálkámat újabb pompás színekben is elkészítem.

Sokat tanultam az első készítése közben felmerült nehézségekből, most fűzési tervet is készítettem, hogy még egyenletesebb legyen a végeredmény.

Végig a "segéderőt" használtam és a korábban leírtak szerint haladtam kívülről befelé...








...drót merevítő helyett azonban egy fehér kartonból kivágott korongot helyeztem belülre, mert a drót kicsit átlátszik és az nem tetszett.


















Készítettem hozzá egy szokásos spirál láncot, de valahogyan nem illett hozzá, ezért egy sima fehér gyöngyházszínű füzérre tettem, amit helyenként "összefog" a medál színeinek megfelelő peyote gyűrű.

Ez persze csak a látszat, valójában így készül:














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...