2009. április 27., hétfő

Bemutatkozik a kis "Segéd"

Szó volt már róla a korong medál kapcsán, most bemutatom.



















Anyaga erős vászon, készíthettem volna fotogénebb színből is, de akkor erre nem is gondoltam és éppen ez a darab anyag akadt a kezembe.

Két 10 cm-es átmérőjú kört és a kör kerületének megfelelő hosszúságú, 5 cm széles csíkot vágunk.
A csík egyik oldalát rávarrjuk először az egyik körlaphoz, a másik oldalát a másik körlaphoz. A csík végét nem varrjuk össze, azon keresztül fordítjuk ki a kispárnát, utána jó keményre tömjük apróra vágott pamut anyaggal. A nyílást ezután varrjuk össze kézzel.
Az ábrán a kész méretek olvashatók.

A tömésnél fontos, hogy jó tartású, kemény legyen a végeredmény, ezért használtam én szivacs, vagy vatelin helyett egy elnyűtt kispárna huzatot, azt daraboltam fel.

A párna tetejére elhelyezhetünk jelöléseket cérnával ráfércelve, vagy filctollal rajzolva. A párna vastagsága miatt nyugodtan tövig nyomhatjuk bele a munkánkat rögzítő gombostűt, nem fogja az alsó oldalon keresztül megszúrni a kezünket.

Én a korong medál miatt készítettem, ott nagy hasznát vettem, a munka végig erre volt rögzítve. Szerintem más formáknál is hasznos lehet, várom a véleményeket, tapasztalatokat.
--------------------------------------------------
A fotó vadi új tárgyfotó sátram segítségével készült. Zolinál láttam ilyet és itthon elkészítettem saját kezűleg. :-) Legközelebb az ő bemutatása következik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...