2009. március 9., hétfő

Kincses ládikó

Ha már sok szép dolgot készítettünk, kell egy hely ahol tárolhatjuk őket. Mi más is felelne meg jobban ennek a célnak, mint egy kincses ládikó.

A nyers színű, fenyőből készült boros díszdobozt először narancs színű fapáccal kétszer lefestettem. Színben harmonizáló keleties motívumokat kerestem a szalvétáim között.

















Fő díszítőnek természetesen a cicás képeket választottam, a többi minta kiegészítő dekoráció lett. Miután körbevágtam a képeket és dísz-csíkokat, először a doboz tetején kezdem el ide-oda rakosgatva keresni a helyüket. Mikor mindegyiké meglett, felragasztottam őket egyesével.


































Ugyanígy készítettem el a ládikó elejét is.

































A végén két rétegben lekentem az egészet decoupage ragasztó-lakkal.
A mintákat egy kis arany modellfestékkel és csillámos ragasztóval dobtam fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...