2009. március 12., csütörtök

Csomózott fülikék / Micro macrame earrings ideas

Oldalamat ötletadónak szánom, nem célom az alaptechnikák ismertetése, itt a neten bárki könnyen rátalálhat azokra. Amikor még én kezdtem a kreatív hobbizást, nekem ez a lehetőség még nem volt adott.

A csomózás technikáját például egyenesen perui indián ismerősömtől tanultam valamikor a 80-as évek végén. Anyukám hímzőfonalaiból készítettem vagy harminc barátság karkötőt. Szebbnél szebbeket látok blogokban feltöltve de azért nézzétek meg az enyémeket is, már ami maradt belőlük. A többit ugyanis már elajándékoztam. :-)
















A sok karkötő után foglalkoztatni kezdett a gondolat, hogy mást is kellene készíteni ezzel a technikával. A fülbevaló szinte kínálta magát, mert akkoriban - úgy, mint manapság - látványos kelléke volt a divatnak.

Leírás:
Készítése megegyezik a karkötőével, de amikor elérjük a teljes szélességet, a két szélső szálra még rá kell csomózni pótszálakat, amivel tovább szélesítjük a munkát.















































Nem szükséges feltétlenül a szélesítés sem, egy gyöngy rojttal is feldobhatjuk kis fülinket.




2 megjegyzés:

  1. HI I LOVE YOUR BLOG AND THANK YOU FOR THE tutorials, SHARE SOMETHING SPECIAL YOU I HOPE YOU CAN CONTINUE SHARING MORE tutorials (MODEL), I WILL REALLY apreciate.
    MY EMAIL IS IRMAPOLANCO@YAHOO.ES

    VálaszTörlés
  2. Thank You Irma!
    Keep your eyes on my blog. I have a lot of ideas more to put them on. :-))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...